اکستنشن مژه در پاسداران

اکستنشن مژه در پاسداران

خدمات کاشت و اکستنشن مژه در پاسداران

اگر کسی به جای اکستنشن گفت اکستیشن حواستون باشه ایشون به احتمال خیلی خیلی زیاد نابلد هستند و خودشون را به نام آرایشگر جا زدند.

اکستنشن کار حرفه ای کیست؟

یه اکستنشن کار حرفه ای مژه مدت زمان ۱ ساعت الی یک ساعت و ربع کارش تمام میشود.

اکستنشن مژه گره ای

این اکستنشن مناسب هر کسی نیست که بخواهید برای همیشه از این مژه زیبایی استفاده کند و برای میکاپ عروس استفاده میشود و به صورت موقت استفاده میشود این اکستنشن با چسب موقت چسبانده میشود.

اکستنشن مژه کلاسیک (تار به تار)

اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم
اکستنشن مژه کلاسیک و والیوم

در این روش بر روی هر تار مژه یک تار طبیعی که یک سایز بلند از مژه های فرد است قرار میگیرد. ضخامت و رنگ مژه ها تغییر کرده و برای افرادی که مژه های طبیعی آن ها کمتر از ۳ میلی متر است، پیشنهاد می شود. این مژه ها دارای فر های مختلفی هستند . تارهای مژه های کلاسیک از مژه های والیوم ضخیم تر هستند.

اکستنشن والیوم (ولوم)

اکستنشن مژه مگا والیوم پر
اکستنشن مژه مگا والیوم پر

لازم است بدانیم که واژه درست در این حرفه ولوم که به معنی حجم دادن و پرپشت کردن است و بکاربردن والیوم مژه اشتباه است. این اکستنشن یکی از محبوبترین متد های مژه است و جای اکستنشن کلاسیک را گرفته است . در این نوع اکستنشن بر روی هر مژه چند تار مژه مصنوعی قرار میگیرد . ضخامت این مژه ها متفاوت است اگر این مژه ها از مژه انسان نازکتر باشد تعداد مژه های نصب شده باید زیاد تر باشد و … که اکستنشن کار اینو تشخیص میدهد. این اکستنشن حجم مژه ها را بیشتر میکند. (تصویر بالا)

اکستنشن والیوم ۲ بعدی و ۳ بعدی

اکستنشن مژه والیوم پر
اکستنشن مژه والیوم پر

اکستنشن والیوم به صورت قرارگیری دو تا سه تار مژه  مصنوعی(فن 2D-3D ) بر روی یک تار مژه طبیعی تعریف می شود. در این نوع اکستنشن حجم مژه شما دو یا سه برابر میشود چون روی هر تار مژه شما ۲ یا ۳ تار مژه والیوم به صورت فن سازی شده قرار می گیرد.

 

اکستنشن مژه ابریشمی

مژه ابریشمی یک اصطلاحی برای مژه های مصنوعی است که دارای بافت سبک و بسیار نرم و لطیف هستند. اغلب از الیاف مصنوعی و از جنس های متفاوتی میباشند. در این روش مژه ها به دو صورت تار به تار و فن سازی روی مژه های طبیعی قرار میگرند و به علت سبکی و لطافتی که دارند مژه ها ظاهر طبیعی خود را حفظ میکنند. در روش فن سازی چون مژه ها ظریف تر بوده و قطر و وزن کمتری دارند میتوانند در قالب هایی در کنار هم قرار داده شوند و انتهای آنها را بهم چسبانده و روی تار مژه طبیعی قرار داده شوند.

اکستنشن مژه مگا والیوم

اکستنشن مژه 3D
اکستنشن مژه  3D- اکستنشن مگا والیوم پرتر از این اکستنشن میباشد.

این روش مانند روش والیوم است اما تعداد مژه ها بیشتر و نازک تر هستند . یعنی روی هر تاره مژه  7 تا 9 مژه مصنوعی قرار میگرد (7D تا 9D). در این نوع اکستنشن، مژه ها پر پشت تر از روش قبلی خواهند بود.

انواع اکستنشن مژه
انواع اکستنشن مژه

اکستنشن عروسکی

این سبک شامل تار های بلندی و کوتاهی است که در گوشه های داخلی و خارجی پلک قرار می گیرند؛ در حالی که مژه های بلندتر در وسط پلک قرار گرفته اند. کاشت مژه عروسکی برای چشمهای یکپارچه و بادامی مناسب است؛ زیرا باعث ایجاد یک ظاهر ملوس می شود که این ویژگی چهره را شاداب تر نشان خواهد داد. همچنین معمولا از یک، دو یا سه سایز اکستنشن مختلف استفاده خواهد شد و در کوتاه مدت کاربرد دارد.

اکستنشن مژه لمه

به این روش اکستنشن، لمه کاری یا اکستنشن لمه و یا اکستنشن اکلیل میگند.

لمه چیه؟ لمه مژه های رنگی اکلیل دار هست.

اکستنشن کار حرفه ای یا مبتدی

اکستنشن مژه استریپ لشز
اکستنشن مژه استریپ لشز

اکستنشن مژه یک کار حرفه ای است که باید به ان توجه کنید .

مواظب اکستنشن نما ها یا مبتدی ها باشید که فقط دنبال پول و منافع خود هستند و از مژه های شما برای تمرین و یادگیری استفاده میکنند و پول هم میگیرند.

برای انجام اکستنشن مژه در تهران و دیگر شهرستان ها به یک آرایشگاه حرفه ای و معتبر مراجعه کنید .

سوالاتی که آرایشگر نماها از ما میپرسند و فقط از طریق شبکه های مجازی میخواند یاد بگیرند.

اکستشن مژه اسپایکی خیس
اکستشن مژه اسپایکی خیس

-چسبه مژه چی خوبه استفاده کنم کسی هست راهنمایم کنه

-سلام استاد. شبتون بخیر
کاشت موقت با مژه های گره ای و چسب اکستنشن انجام میشه؟یا چسبش هم موقته؟

-سلام کاشت والیوم و بوته ای چه جوریه؟

-سلام خانمی.میشه بگین مژه والیوم چه جوریه .و برای کاشت یا اکستنشن دوامش چقدره؟.مشتری من میخاد مثل این عکس مژه هاش پر باشه.با چه مژه ای کار کنم.چون تار به تار هر چقدر هم ضخیم بگیرم بازم اینجوری نمیشه.

سلام وقت بخیر استاد ببخشید یه سوال اگر برا مشتری مژه اکستنشن کردم بعد دوسه روز خواست پرتر باشه مژه هاش ؛میتونم بعد دو سه روز دوباره براش بزارم؟؟بعد روی هر مژه میشه چندتا مژه چسبوند؟

سلام ببخشید یه سوال داشتم قبل از انجام لیفت و لمینت باید مژه هارو تمیز کنیم؟؟و با چی؟؟؟

اکستنشن مژه والیوم دو رنگ
اکستنشن مژه والیوم دو رنگ

نکته:

در چسباندن اکستنشن مژه ها باید دقت شود دو تا تار مژه طبیعی به همدیگر نچسبند چون باعث آسیب به مژه ها میشود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *