آرایشگاه خوب در پاسداران برای ابرو

آرایشگاه خوب در پاسداران برای ابرو

آرایش و اصلاح ابرو یکی از دغدغه های خانم ها است از بابت اینکه ابروکاری که انتخاب کرده خوب نباشد و ابرو ها را زیادتر بردارد و موهای نقاطی از ابرو که لازم نیست را حذف کند. یا اینکه مدل ابرویی که برمیدارد با زیبایی و مدل چهره شخص سازگاری نداشته باشد. و کلی حرف و حدیث دیگر.

نکاتی در مورد آرایشگاه خوب ابرو

ابروکار خوب میتواند نسبت به حجم موهای ابرو، ابروهایتان را اصلاح کرده و ابروها را قرینه سازی کند. برداشتن ابرو به میزان زیاد و زیبا شدن چهره دلیل بر آرایشگاه خوب برای اینکار نیست.

ابروکار یک آرایشگاه زنانه خوب سعی میکند کمترین تعداد تار مو را از ابروهای شما بِکَـنَد. هرچه قدر تعداد دفعات اصلاح ابروهایتان زیاد باشد پیاز موهای بیشتری از پوست ابروها جدا میشود و به مروز ابروهای شما کم پشت و خیلی کم خواهد شد.

سعی کنید مدل ابروهایتان را نازک نکنید چون ابروی نازک باعث میشود موهای بیشتری اصلاح شود و به مروز ابروهایتان حالت طبیعی خود را از دست بدهند.

 چه مدل ابرو به صورت شما می آید؟

دقیقاً مثل مدل موها، مدل ابرو نیز به هر چهره ای سازگاری ندارد . ابروی مناسب شما، به مدل صورت تان مربوط است . زاویه صحیح ابروها نه تنها می‌تواند چشم‌های شما را درشت تر و زیباتر نشان دهد، بلکه چهره شما را هم زیباتر و بشاش تر و جوان تر خواهد کرد، حتی می‌توانید آرایش ملایم بکنید.

 

فرم ابروهای زنانه مطابق با فرم صورت
فرم ابروهای زنانه مطابق با فرم صورت

 

میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو

آخرین راه برای داشتن ابروهای پرپشت و قرینه و زیبا با طراحی ابرو بوسیله میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ یا تاتو ابرو

استفاده از تاتو ابرو با تکنیک های میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ یا فیبروز ابرو برای حجیم سازی و تغییر شکل ابروهایی که موهای کمی دارند یا بر اثر اصلاح زیاد ابروها کم مو شده اند ، یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی ابروها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *